asukuvia - kesä 2018

by - elokuuta 20, 2018

Tänä kesänä tein jotain mitä en oikeastaan ole koskaan paljoakaan tehnyt. Nimittäin pyysin ihmisiä ottamaan kuvia minusta ja asuistani. En ole oikeastaan koskaan pitänyt suuremmin kehostani ja sen koosta, enkä siksi tahtonut jakaa kuvia joissa minusta näkyy enemmän kuin kasvot. Lisäksi minusta tuntuu aina pahalta pyytää muita ottamaan kuvia itsestäni.
Tänä kesänä kuitenkin astuin ulos mukavuus alueeltani ja päätin olla ylpeästi sitä mitä olen. Ja arvatkaahan, se itseasiassa tuntui hyvältä ja sai minut huomaamaan ettei minulla ole mitään syytä olla pukematta sitä mitä haluan ja olematta sellainen kuin olen. Itsevarmuus on sellainen asia joka on aina joskus ollut kanssani ja joskus tippunut kyydistä jonnekin. Olen aina ollut hyvin kriittinen siitä mitä voin pukea päälleni ja mitä en. Vaatteet täytyi aina olla tarpeeksi löysät ettei mahamakkarat näkyisi ja hihatonta paitaa en voinut käyttää sillä käsivarteni olivat liian paksut. Edelleenkin käsivarteni ovat paksut ja vatsani makkaroilla, mutta olen oppinut jättämään ne huomiotta. Sinun kokosi ei pitäisi estää sinua näyttämästä siltä miltä haluat ja pukemasta sitä mitä haluat. Nyt kun olen saanut sen kerrottua itselleni, halusin kertoa sen myös teille.

Tässä siis minun tämän kesän asukuvia:




Leveä lahkeiset housut ja hameet oli melkeinpä minun tämän kesän vakio vaatteita. Myös yhtä paria farkku shortseja käytin suhteellisen usein. Nämä ovat ensimmäiset lyhyet shortsini moniin vuosiin.

Mitä teidän kesä suosikkeihin on kuulunut?

You May Also Like

0 kommenttia